Een individuele behandeling Gestalttherapie duurt naar keuze 30 of 60 minuten en kost € 42,50 resp. € 85,-
De vergoeding gaat niet ten koste van uw eigen risico.

Een sessie voor relatietherapie valt onder Gestalttherapie deze sessies duren een uur en kosten per persoon € 45,- incl. BTW

Gereserveerde tijd die niet 24 uur van te voren is afgezegd wordt in rekening gebracht.

Zorgverzekering

De meeste zorgverzekeraars vergoeden Gestalttherapie en dus ook Relatietherapie vanuit het aanvullende pakket (Alternatieve zorg). U kunt zelf nakijken in uw polis op hoeveel zittingen u recht heeft en welk bedrag uw ziektekostenverzekering vergoedt. Er wordt vaak een maximum per dag vergoed. De dekking van uw aanvullende verzekering gaat niet ten koste van uw eigen risico.

Op de Zorgwijzer site vindt u een actueel overzicht van verzekeringsmaatschappijen met hun vergoedingsvoorwaarden. Klik hier voor de actuele vergoedingen van 2019.
Als gestalttherapeut zijn wij lid van de NVAGT en de EAGT en de koepelorganisatie RBCZ

U dient uw factuur van de therapeut eerst te voldoen en deze vervolgens ter declaratie aan uw verzekeraar aan te bieden.

Niet nakomen van de afspraak: Indien u verhinderd bent, dient u dit 24 uur van te voren door te geven. Voor de maandag is dat dan de vrijdag ervoor. Dit kan via e-mail of door de voicemail in te spreken. Afspraken die niet op tijd zijn afgezegd, worden volledig in rekening gebracht.